Преображення Господнє

(відповіді на питання по темі уроку висилати 
через форум або контактну форму сайту)
 

Дискусійний кіно-клуб

Фільм"Ключ без права передачі"

 
 
Головне питання для обговорення:  Чому дитячі серця з віком замикаються?
 
Питання для бліц-турніру
  1. Хто є головними героями фільму?
  2. Що за ключ згадується в назві фільму? Кому і за що він надається?
  3. Чому у Юлі Баюшкіної був конфлікт із мамою?
  4. Чому Саша Майданов гостро реагував на вчительку Марину Максимівну?
  5. В чому була суть конфлікту між Мариною Максимівною та педколективом?
  6. Опишіть вчительку літератури Марину Максимівну. Ваше ставлення до неї?
  7. Опишіть директора школи. Ваше ставлення до нього?
  8. Опишіть завуча школи. Ваше ставлення до неї?
  9. Опишіть вчительку біології. Ваше ставлення до неї?
  10. Хто з вчителів вам сподобався найбільше? Хто не сподобався?
  11. Яка роль Саши Майданова у провокації із магнітофоном? Навіщо йому це було потрібно?
  12. Яке почуття штовхнуло маму Юлі Баюшкіної прийти з магнітофоном до директора?
  13. Чому Юля сприйняла вчинок мами як зраду?
  14. Хто читав вірші біля будинку Пушкіна на Мойці?
  15. З якої причини бунтувала Марина Максимівна? Чому директор все ж не підтримав її? Про яку професійну етику він говорив? 
  16. Що б ви відповіли на питання директора: чи можна образити людину, знаючи свідомо, що ти розумніший, талановитіший та сучасніший за нього? Якою, за переконанням директора, має бути людина, яка обдарована від природи більше за інших?
  17. Чому Юля Баюшкіна вирішила бути вчителем?
Дискусійні питання:
  1. Що б ви сказали людству, якби вам випала така можливість?
  2. Чи повинна бути дистанція між учнями і учителями? Між дітьми і дорослими?
  3. Чи припустимо і чи нормально сперечатися з учителями?
  4. Як дорослим зрозуміти дітей? Чи здатні вони на це?
  5. Які якості, на ваш погляд, обов`язково мають бути у вчителя?
  6. Яких якостей, на ваш погляд, в жодному разі не може бути у вчителя? 
  7. Хто такий для вас учитель (в цілому)? Чи є улюблений вчитель? Опишіть його.
  8. Чи важливо бути вчителям та учням друзями чи повинна бути між ними дистанція?
  9. Чи хотіли б ви бути вчителем? Яким за характером і якостями?
  10. Чи виправдано, на вашу думку, батькам підслуховувати та підглядати за своїми дітьми, якщо це робиться з добрими намірами (аби щось не сталося поганого з ними)? Чому батьки це іноді роблять? Чи можна повністю батькам бути не в курсі того, що відбувається з дітьми? Як би ви, якби були батьками, контролювали процес зростання ваших дітей? Яким чином краще батькам бути в курсі дитячих справ, що батькам потрібно для цього мати (згадайте назву фільму)?
  11. А чи потрібно дітям в свою чергу мати ключ від серця батьків?
 
 
Давайте восклицать, друг другом восхищаться,
Высокопарных слов не стоит опасаться.
Давайте говорить друг другу комплименты,
Ведь это все любви счастливые моменты.
 
Давайте горевать и плакать откровенно,
То вместе, то поврозь, а то поперемінно.
Не надо придавать значения злословлю,
Поскольку грусть всегда соседствует с любовью.
 
Давайте понимать друг друга с полу слова,
Чтоб, ошибившись раз, не ошибиться снова.
Давайте жить во всем друг другу потакая,
Тем более что жизнь короткая такая.
 
Булат Окуджава
 


Постійна адреса сторінки: http://chado-bozhe.com.ua/article/pidlitkova-grupa-kamo-gryadeshy.-zustrich-25
© 2011-2024 Дитяча недільна школа "Чадо"
© 2011-2024 Розробка: Юрій Зінькевич