Хто є людина? Тіло. Душа. Дух.
Дискусійний кіно-клуб
Фільм "Іграшка"
Головне питання для обговорення: Влада з християнської точки зору.
Питання для бліц-турніру:
-
Хто головний герой фільму? Як його звати? Ким він був за професією?
-
Назвати ще героїв фільму.
-
Яка життєва проблема головного героя стала причиною всіх пригод, що сталися з ним потім?
-
Якою була перша вимога до Франсуа для прийняття його на роботу? Чи виконав він її? Чому?
-
Як містер Президент ставився до підлеглих? Який момент дуже яскраво продемонстрував його ставлення до колег і взагалі до людей? Про що цей момент говорить?
-
Як Франсуа тримав себе із начальством спочатку? В чому це проявлялося?
-
Що Франсуа зробив в першу чергу після того, як отримав роботу? Чому він не робив цього раніше?
-
За що містер Президент міг звільнити робітника?
-
Чи заступилися колеги за одного із таких неправомірно звільнених? Чому?
-
Яку живу іграшку побачив Франсуа в іграшковому магазині? Про що говорить така жива іграшка?
-
Як дорослі люди, слуги містера Президента, поводили себе в присутності його синка?
-
Чого забажав синок Президента?
-
Як Франсуа був доставлений у палац Президента? (Як що? Як хто?)
-
Яке ім`я дав хлопець своїх новій іграшці? Чому перейменував? Що це означає?
-
Чи міг би Франсуа залишитися іграшкою надовго, на роки? Від чого залежало його звільнення?
-
Чому Франсуа не пішов з палацу одразу ж? Що його стримувало? Чи тримали його там силоміць?
-
Чим Франсуа сподобався хлопчику?
-
Чому Франсуа таки залишив палац і повернувся додому? Що стало останньою краплею?
-
Чому все ж таки повернувся? З якою метою? Що стало його головною задачею?
-
Чому Франсуа не став брати участь у демонстрації проти містера Президента разом із другом? Злякався? Вирішив не боротися?
-
Яка гра стала найцікавішою для Франсуа та хлопчика? Чим вони вирішили займатися? Навіщо?
-
Як містер Президент скуповував свої землі (як купив віллу)? Що в цьому протизаконного?
-
Чи були люди, які відмовлялися виконувати усі забаганки містера Президента? Якими були їхні долі? Чи пошкодували вони, що не влаштували своє життя?
-
Чого містер Президент боявся? Що стало зброєю проти нього?
-
Як містер Президент вирішив знешкодити Франсуа? Чи прийняв Франсуа пропозицію президента? А як хлопчик відреагував на цю пропозицію, що він у свою чергу сказав Франсуа? Чому він це сказав?
-
Навіщо містер Президент наказав своєму заступнику роздягатися? Чи виконав той наказ? Чому?
-
Що запитав Президент у свого слухняного заступника? Що ви можете відповісти на це запитання?
-
Чи бракувало чогось хлопчику в житті? Чому він захотів залишитися з Франсуа Переном?
-
Чим містер Президент хотів купити свого сина? Що він йому запропонував?
-
Що міг запропонувати хлопцю Франсуа?
-
Що хлопчик для себе обрав?
Дискусійні питання:
-
Чи був Франсуа Перен іграшкою?
-
Чи мав Містер Президент владу? Яку? Над ким?
-
Чи мав Франсуа Перен владу? Яку? Над ким?
-
Чия влада виявилася сильнішою? Чому?
-
Що вратив хлопчик, зробивши свій вибір, і що він набув?
Обговорення фільму в мережі "Всі разом"
Постійна адреса сторінки: http://chado-bozhe.com.ua/article/pidlitkova-grupa-kamo-gryadeshy.-zustrich-3
© 2011-2024 Дитяча недільна школа "Чадо"
© 2011-2024 Розробка: Юрій Зінькевич