Гріхопадіння
(відповіді на питання по темі уроку висилати
Дискусійний кіно-клуб
Фільм: "Опудало" (1 і 2 серії) >>>
Головне питання для обговорення: Зрада.
Питання для бліц-турніру:
-
Хто є головним героєм фільму? Опишіть, будь ласка, Олену в 3-5 словах.
-
Як Олена потрапила до цього класу?
-
Як до Олени поставилися діти з першої хвилини? Чому?
-
Як Олена спочатку поводила себе, як реагувала на образи дітей? З якою метою?
-
Як група туристів відреагувала на побиття Олени? Про що це свідчить?
-
Опишіть дідуся Олени? Що він колекціонував?
-
Як прозвали дідуся? Чому? Як це сприймала Олена?
-
Кого, за зізнанням Олени, вона зрадила?
-
На кого Олена звернула увагу в класі?
-
Чим Олені сподобався Діма? Чи був сміливим (проілюструвати на прикладі)? Як Діма спочатку ставився до Олени?
-
Хто переконав прогуляти урок?
-
Чому Діма спочатку відмовляв дітей прогулювати урок, а потім очолив прогул?
-
Яким було покарання за прогул?
-
Кого клас спочатку запідозрив зрадником? Звідки знала Олена правду?
-
Яким був вчинок Олени, за який вона тяжко поплатилася?
-
Клас був дружним?
-
Хто був лідером класу? Що було запропоновано лідером стосовно Олени?
-
Бойкот – це справедливість чи помста?
-
Хто захищав Олену?
-
Що зрозуміла Олена, коли її гнали і били?
-
Чому Діма назвав хлопчика, який захищав Олену, зрадником і трусом?
-
Хто жахав Олену головою кабана?
-
Чому Діма не зізнавався (а собак відбивав)?
-
Чому Діма зізнався, що боягуз Олені, а всім іншим не зміг?
-
Чому Олена вірила весь час Дімі?
-
Коли і чому Олена сказала: «Я нікого не люблю!»
-
Що Залізна кнопка звеліла зробити Олені? Чого від неї домагалася?
-
В чому була «очна ставка» Олени і Діми?
-
Від кого і за що Діма отримав ляпас?
-
Що влаштували діти Олені у закинутому замку? Як вона це сприйняла? Чому?
-
Хто запалив опудало? Чому він «пішов до кінця»? Чому Олена кричала йому: «Не треба, не роби цього!»
-
Якою була реакція дітей на влаштовану екзекуцію? Чому Залізна Кнопка твердила: «Сама винна!» Чому діти назвали вчинене жартом? И справді можна його так назвати?
-
Чому Васильєв прийшов до Олени додому? Яким може бути смільчак?
-
Навіщо Олена оголила голову? Що вона цим проголошувала?
-
Чому прийшла на день народження Діми? Як повела себе? Чому і тоді не відкрила правду? Як вона себе (свою честь) захищала?
-
Чому Олена сказала, вже залишаючи дім Діми: «Шкода мені вас усіх»?
-
Чому Залізна Кнопка висловила повагу до Олени? Що вона оцінила?
-
Чому промовчали (не зізналися у правді) два учня, які просиділи під партою?
-
Навіщо дівчинка попросила Діму поцілувати її? Вона кохала Діму?
-
Чому дідусь вирішив все ж таки поїхати з міста разом із онукою?
-
Що дідусь вирішив зробити з картинами?
-
Як Олена «тріумфувала, святкувала перемогу», коли вже гнали Діму?
-
Чому Олена була не за бойкот Дімі? Простила чи з іншої причини?
-
Чому заплакала Залізна Кнопка?
-
Хто став новим лідером класу? Що про це свідчило?
-
Хто захистив честь Олени в класі («Ніяке вона не опудало!») Чому він це зробив? Йому подобалася Олена?
-
Як відреагував учень-живодер на повідомлення, що дідусь подарував свою безцінну колекцію місту?
-
«Бессольцеви - диваки, а ми нормальні люди» - хто це сказав?
-
Що зрозуміли про себе діти?
-
Чому дідусь подарував картину класу?
-
Що діти побачили на картині?
-
Що написали на дошці? Навіщо написали, адже Олена вже не прочитає?
-
В чому була перемога Олени?
-
Хто віддав честь дідусю і Олені? Що в цьому символі?
Дискусійні питання:
-
Що страшніше: моральна біль чи фізична?
-
Що робить зрада із людиною?
-
Як можна протистояти колективній силі наодинці?
-
В чому сила Олени? В чому її краса?
-
Що змінила жертва Олени?
-
Хто в історії людства взяв чужу вину на себе і безневинно постраждав, явивши при цьому людству глибину його падіння і ницість зради, і тим призвівши до покаяння?
Николай Заболоцкий
Некрасивая девочка
Среди других играющих детей
Она напоминает лягушонка.
Заправлена в трусы худая рубашонка,
Колечки рыжеватые кудрей
Рассыпаны, рот длинен, зубки кривы,
Черты лица остры и некрасивы.
Двум мальчуганам, сверстникам её,
Отцы купили по велосипеду.
Сегодня мальчики, не торопясь к обеду,
Гоняют по двору, забывши про неё,
Она ж за ними бегает по следу.
Чужая радость так же, как своя,
Томит её и вон из сердца рвётся,
И девочка ликует и смеётся,
Охваченная счастьем бытия.
Ни тени зависти, ни умысла худого
Ещё не знает это существо.
Ей всё на свете так безмерно ново,
Так живо всё, что для иных мертво!
И не хочу я думать, наблюдая,
Что будет день, когда она, рыдая,
Увидит с ужасом, что посреди подруг
Она всего лишь бедная дурнушка!
Мне верить хочется, что сердце не игрушка,
Сломать его едва ли можно вдруг!
Мне верить хочется, что чистый этот пламень,
Который в глубине её горит,
Всю боль свою один переболит
И перетопит самый тяжкий камень!
И пусть черты её нехороши
И нечем ей прельстить воображенье,-
Младенческая грация души
Уже сквозит в любом её движенье.
А если это так, то что есть красота
И почему её обожествляют люди?
Сосуд она, в котором пустота,
Или огонь, мерцающий в сосуде?
Постійна адреса сторінки: http://chado-bozhe.com.ua/article/pidlitkova-grupa-kamo-gryadeshy.-zustrich-7
© 2011-2024 Дитяча недільна школа "Чадо"
© 2011-2024 Розробка: Юрій Зінькевич